Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 lutego 2018

Warszawskie targi Rema Days



Niestety 14. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays przeszła już do historii.
Od kilku lat tradycyjnie już odbywa lutym w Centrum Targowym PTAK w Nadarzynie k/Warszawa. Miejmy nadzieje, że jej fragment jej odbędzie się też w ICE  Kraków.

RemaDays 2018 kolejny raz potwierdziła, że jest to ważne wydarzenie targowe nie tylko dla branży reklamy i poligrafii, ale też dla odbiorców usług. W historycznym już wydarzeniu wzięło udział:

- ponad 800 wystawców,
- ponad 21 000 profesjonalnych zwiedzających z 52 krajów.
- po raz 14. stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw.
- liczba zagranicznych zwiedzających, których stawiło się na targach blisko 3 000.

W nowoczesnym obiekcie wystawienniczym PTAK w Nadarzynie, zaledwie 15 minut jazdy samochodem od lotniska Chopina i dworca PKP Warszawa Centralna. Imprezy zajmowała powierzchnię 35 000 m2 , na której zaprezentowało swoją ofertę ponad 800 dostawców z 26 krajów. Organizator zapewniał z obu tych miejsc bezpłatny dowóz tak wystawców jak i klientów na teren imprezy.

Przedstawiam na podstawie materiału organizatorów wybrane działy RemaDays:

Gifts World umożliwia zapoznanie się z największą w Polsce ofertą: producentów, importerów i dystrybutorów upominków reklamowych – długopisów, kubków, breloków, zestawów, galanterii, tekstyliów, gier, gadżetów sportowych, biurowych, kuchennych, premium itp.

POS & Display to idealne miejsce dla: dostawców z kategorii POS, POP & display, oferujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki, gabloty reklamowe, standy, lady recepcyjne, trybunki ekspozycyjne, roll - upy, bannery itp.

Technology Park to sektor targów, w którym znajdą Państwo: maszyny do znakowania, hafciarki, maszyny poligraficzne, plotery, maszyny UV, lasery, media do druku, frezarki, producentów kasetonów, materiały do produkcji reklam (plastik, szkło, metal itp).

Lighting Systems to nowy sektor targów, który powstał z myślą o dostawcach z dziedziny reklamy świetlnej, zewnętrznej i wewnętrznej oferujących identyfikację wizualną: ledy, neony, kasetony podświetlane itp.

Ja jako dziennikarz uczestniczę w tej imprezie bo jest nie tylko na bardzo wysokim poziomie organizacyjnym, fachowym, ale czuje się światowe trendy w materiałach przeznaczonych do produkcji materiałów promocyjnych i reklamowych.
Popieram organizatorów, którzy na zakończenie oświadczyli cyt.
…Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyli nas Państwo zaufaniem. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok…

(zdjęcia chroni prawo autorskie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz