Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 lutego 2012

Warszawskie VIII Targi RemaDays 2012

Od 1 do 3 lutego na terenie Centrum Targowego „Expo XXI” w Warszawie zakończyła się kolejna impreza promująca nowoczesne technologie do produkcji gadgetów i współczesnych materiałów do promocji.

Poznańska Firma GJC Inter Media jest właścicielem pomysłu. Od 8 lat realizuje tę imprezę, która ma za zadanie promować rynek reklamy. Obok imprezy w Warszawie organizuje większe w innej części Europy. Przykładem są jedne z największych Targów RemaDays w Norymberdze w Niemczech oraz Kijowie na terenie Ukrainy.

Warszawskiej edycji RemaDays 2012 patronowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która skupia ponad 130 polskich firm z branży artykułów promocji. Pozostałymi głównymi patronami byli między innymi: Polska Izba Druku, Drukarnie.com.pl, Poligrafia, Agencja BTL. wydawnictwa Świat Poligrafii, Świat druku, Poligrafia, Raport branżowy.


Warszawskiej edycji RemaDays 2012 patronowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która skupia ponad 130 polskich firm z branży artykułów promocji. Pozostałymi głównymi patronami byli między innymi: Polska Izba Druku, Drukarnie.com.pl, Poligrafia, Agencja BTL. wydawnictwa Świat Poligrafii, Świat druku, Poligrafia, Raport branżowy.

Targi były podzielone na cztery tematyczne działy: reklama zewnętrzna i wewnętrzna, upominki i artykuły promocyjne, specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych - grawerowania - haftu, sektor branży poligraficznej.

Dodatkowo zorganizowano trzy bloki specjalistycznych konferencji:

W środę dotyczyły one słodkich upominków, duńskiego designu, i kierunków rozwoju branży. 
W czwartek debatowano o USA i nowych globalnych możliwościach, wielokanałowym marketing w internecie, na temat "od pomysłu do dotacji, finansowanie projektów inwestycyjnych w poligrafii".
W piątek zajęto się psychologią koloru w internecie i w dokumentach drukowanych oraz zastanawiano się, jak ściągnąć klienta do własnej firmy.

W tegorocznej imprezie brało udział ponad 400 wystawców z Polski, Anglii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Niemiec, Szwajcarii, Ukrainy, USA, Włoch.

Jak się okazało jednym z większych na terenie Polski ośrodków produkujących upominki, artykuły promocyjne jest właśnie region „Małopolska” oraz miasto Kraków.
Niestety tradycyjnie instytucje samorządowe tak szczebla wojewódzkiego jak miejskiego oraz inne instytucje szukają zbyt daleko producentów, a niewiele zlecają w rodzimym regionie.

Z Małopolski branżę reprezentowało 37 firm: AMC System Zabierzów, Centrum
                    Reklamy i Poligrafii Zakopane, Emergraf Wieliczka, Firma GRG Nowy
                    Targ, FPHU Dragon Nowy Targ, Kszimmex Lipnica Mała, Leber
                    Zabierzów, M & M Technika Laserowa Skawina, Mart Jawornik
                    k/Myślenic, PPH Japoł Nowy Targ, InterCom plus Nowy Sącz, Relief
                    Tarnów, Smart LED Wadowice,
w tym z Krakowa 24 przedstawicieli: Agencja Reklamowa PAM, Art. Neon
                    Profesjonalne światła LED, ArtClip, Avalon Sportswear, Cartmundi
                    Polska, Chris, DM System, Elabika, Endutex, Euro Trade, Extend Vision,
                    Falk & Ross, Faro - Tekstylia, KZWP Trefl, Krak Druk, L - Shop - Team
                    Polska, Marketing Investment, PH Karpex Bis, Polskie Karty, Primar - B,
                    Promo – House, Qla, Sema – Print.

Szkoda, że zgodnie z tradycją pierwszy dzień nie był dla branży i dziennikarzy, natomiast pozostałe dni dla osób odwiedzających targi.

Targi RemaDays mają niepowtarzalne walory. Pokazują nowoczesne technologie do powstawania ładnych, estetycznych i praktycznych materiałów promocyjnych.

Za rok znowu w Warszawie spotkamy się już na IX Targach RemaDays

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz