Kraków zakupił 24 nowe
tramwaje typu Bombardier, które w 60 % są sfinansowane z funduszy Unii
Europejskiej.
Te nowoczesne wozy
komunikacji miejskiej mają
33 metry i są dłuższe o 6 metrów od tych co już kursują po Krakowie. Jednorazowo może taki zestaw zabrać do 290
pasażerów w tym 77 może podróżować siedząc na nowoczesnych fotelach.
Obecnie już w krakowskich zajezdniach jest 5 takich wozów, a do końca br. dotrze jeszcze 7 składów. Pozostałe 12 składów przybędzie w 2013 roku.
Obecnie już w krakowskich zajezdniach jest 5 takich wozów, a do końca br. dotrze jeszcze 7 składów. Pozostałe 12 składów przybędzie w 2013 roku.
Te nowoczesne pojazdy są
przyjazne dla pasażerów i środowiska. Posiadają pełną klimatyzację
zabezpieczającą wygodną jazdę w lecie i zimie.
Z nowinek to: oświetlenie
ledowe zamiast tradycyjnych jarzeniówek, zastosowano specjalne podświetlenie
poręczy ułatwiające potrzeby osób słabowidzących.
Kolejne novum w tych pojazdach to polepszenie bezpieczeństwa pasażerów w postaci zamontowania nowoczesnego monitoringu oraz systemu „Interkom”.
Ważnym elementem jest to, że urządzenia wymienione są zamontowane bezpośrednio obok drzwi wejściowych i wyjściowych tramwaju. Tego typu rozwiązania ułatwiają kontakt pasażerów z motorniczym jak też podgląd wydarzeń w pojeździe przez prowadzącego pojazd.
Obok już jeżdżących 50 Bombardierów te nowoczesne nowe 24 pojazdy zwiększą ilość nisko podłogowych tramwajów w krakowskich zajezdniach.
Zadłużony Kraków stroi się w złote piórka. Jak najlepiej podlizać mieszkańcom? Najlepiej nowoczesnym taborem tramwajowym. Co prawda jest dofinansowanie UE, ale też są ważniejsze wydatki w mieście.
(zdjęcia i materiał jest chroniony prawem autorskim)
Kolejne novum w tych pojazdach to polepszenie bezpieczeństwa pasażerów w postaci zamontowania nowoczesnego monitoringu oraz systemu „Interkom”.
Ważnym elementem jest to, że urządzenia wymienione są zamontowane bezpośrednio obok drzwi wejściowych i wyjściowych tramwaju. Tego typu rozwiązania ułatwiają kontakt pasażerów z motorniczym jak też podgląd wydarzeń w pojeździe przez prowadzącego pojazd.
Obok już jeżdżących 50 Bombardierów te nowoczesne nowe 24 pojazdy zwiększą ilość nisko podłogowych tramwajów w krakowskich zajezdniach.
Zadłużony Kraków stroi się w złote piórka. Jak najlepiej podlizać mieszkańcom? Najlepiej nowoczesnym taborem tramwajowym. Co prawda jest dofinansowanie UE, ale też są ważniejsze wydatki w mieście.
(zdjęcia i materiał jest chroniony prawem autorskim)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz